Men fredag är ändå den dag som känns BÄST!

Okej, lite överdrift kanske, men fredagar är bra, förutom att jag faktiskt inte orkar göra någonting ikväll så jag sitter och hökar framför datorn istället för att göra något vettigt. Men jag behöver lite vila, inbillar jag mig, eftersom jag  som vanligt har en tokplanerad helg framför mig!

Här kommer lite bilder från dagen!



Varför tänker du. Orka lägga upp en bild på vad man äter. Men visst är bloggar till för det? Att lägga ut onödiga saker man gör om dagarna som folk bara tycker är sååå roligt att läsa om! Att läsa om andras liv är nog det mest intressanta man kan göra tror jag. Nää, anledningen är faktiskt att ringen jag har på mig, tappade jag ner i en brunn :( Det är inte sånt som händer, eller? Mamma har GJORT denna ringen. Vila i frid.



Var med Amanda i Maison Lafitte idag och vi blev förföljda av en vakt på supermarché. Antaligen för att vi stod och luktade på schampoo o typ en kvart. Jaja.. här på bilden är i alla fall halva avdelningen med kakor. Fransmän är galna.




Och efter en veckas toppenväder tyckte någon att det var dags för lite (mycket) regn och åska. Mamma och pappa ni måste ta med mitt paraply när ni kommer hit!

Tjingeling & Godnatt & Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0