Mammig? Jepp.


Idag har jag skjutsat alla tre till olika aktiviteter. Det var ett under att jag faktiskt hittade vägen! Eller rättare sagt...jag, tjejen OCH GPS:en hittade vägen. Fram och tillbaka, lämna, hämta, krama, peppa, tvinga på säkerhetsbältet osv..osv..Jag känner mig så mammig så det är inte klokt. "Säkerhetsbältet på, ta undan disken, sluta bråka, sitt ner vid matbordet, ingen tv förrän ni har ätit upp eran mat"...haha! Nu fattar jag hur du hade det med oss mamma!

Jag provade också på att köra bil i rusningstrafiken imorse. Jag säger bara det: Jag älskar Paris men de kör som TOKAR!

Hem igen, baka en megachokladkaka! De bakar lite konstigt här...Jag vill ju ha chokladkakan sådär kompakt och gärna lite kletig, men de slänger i 7 ÄGG I EN SATS och vispar äggvitan megahårt så kakan blir alldeles för fluffig för min smak. Eller självklart är den god...allt som är sött och smakar choklad é la gött??

Jag har bestämt mig för att lägga mig innan 23 idag. Vi får se hur det går. Men jag tror jag behöver det för imorgon ska jag till Louvren, träffa en tyska och ta bilder åt David :)

Godnatt!!




Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha, visst förvånas man över sin mammighet? Asså man är verkligen precis som sin egen mamma och pappa. Det är galet xD

2010-09-16 @ 15:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0