maassa au-pairer!

Nu var det allt lite längesen jag skrev så kände att det var dags...

Idag hade jag en dejt. Med 8 svenska au-pairer! :) Vi träffades vid Notre-Dame, köpte något att äta och sen satte vi oss i en park och åt:) Det blev min första franska sushi: lite torr men funkade! Det visade sig också att det blir  utgång imorgon och alla fick panik eftersom det ryktas om att man inte kommer in på klubbarna utan klackskor. "Vi måste gå och shopppaaaa!!!"


Här har vi alla tjejerna! Och William såklart! Honom får vi inte glömma. Coolt med en kille som au-pair!





Sen så glömde jag ju visa mina fetsnygga tofflor jag köpte häromdagen. Okej, snygga kanske var att ta i, men fetsköna i alla fall! Mitt hjärta är lättat, jag slipper gå med mina ytterskor inne hela dagarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0