Idag har jag...

- Kört sex vändor med bilen för att lämna barnen till aktiviteter
- Mått riktigt bra
- Skrikit åt barnen
- Pluggat lite franskaglosor
- Gjort min franskaläxa
- Lagat kyckling, couscous, omelett och massa sallad
- Blivit tillåten att duscha den lille för första gången
- Fått massa pussar över hela ansiktet
- Haft ett Riktigt serious talk med alla barnen
- Sagt till barnen så högt i trappuppgången att den inneboende i huset öppnade och undrade vad det var frågan om
- Ätit massa lakrits
- Lyssnat på massa ABBA




Nu ska jag äta upp mitt svenska godis så jag slipper se den dumma påsen mer. Den bara ligger där och skriker att jag ska äta hela hela tiden!


Bonne soirée

Kommentarer
Postat av: clara

den lille måste ha varit riktigt smutsig vid det här laget ... låter som du sysselsätter dig, gott! ps: har du fått mitt brev?

2010-09-30 @ 13:03:40
Postat av: Mamma

Kul att se kul-ringen, -var det inte den som blivit tappad i en brunn?!? Puss!

2010-09-30 @ 21:56:22
Postat av: Anki

Hej Jenny! Det låter som om du har det jättebra!! Full fart hela tiden! Ha det gött! Kram Agne Anki Alex och Andrea

2010-10-05 @ 19:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0