värkligen

Alla är sjuka. Man åker till doktorn typ hela tiden och alla äter antibiotika. Antar att jag snart också blir smittad, börjar förutom smultronvärken känna mig lite snuvig och trött. Härligt!

Helgen var inte att leka med. Var nog hemma i huset i max tre timmar och resten av tiden tillbringade jag i..hm..Paris? Yes. Det var ett grym uteställe (gratis=då är det grymt!) och jag var med ett grymt gäng tjejer! På söndagen efter (igår) åkte jag trots att jag kom hem kl 7 på morgonen, till salsan med Amanda! Succé och mycket kaffe!

Idag har jag varit hyffsat trött, tröttheten brukar komma sådär dagen efter, och imorgon strejkar Paris IGEN! Fransmän säger jag bara...Då måste jag skippa skolan och vara hemma med barnen för Andra gången på tre veckor och ingen kommer in eller ut ur Paris, käckt!! Kom igen, ge dom bara lite mer lön!

Nu ska jag sitta och chatta i en timma exakt och sen ska jag sova jättehårt.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0