Salon du CHOCOLAT!


Ja tack, jag vill ganska gärna gå på VÄRLDENS största CHOKLADuställning!!


Känn på den duh!


Chokladen och dagens sällskap. Självklart fick man smaka överallt också. Jag trodde jag skulle spy efter 30 min.


Sen fick jag en liten chokladrengöring/handmassage. Spännande. Bara att låtsas intresserad.


Sjukaste. Choklad + roquefort (stark ost) i samma. Måste testas, men Skitäckligt rent ut sagt!




Mannen i mitten har världsrekord i att göra crepes. 1000 st på 50 minuter!! :O


Mums-mums!! J'adoooooore!!


Och mums-mumsen kunde man doppa i en chokladfontän kom vid på. Mums!


Åh... ingen marabou-apelsintryffel här inte!


Kanske skulle testa chokladkläder någon gång?


Eller köpa lite chokladfigurer att ha i rummet när man blir sugen?


Sist men inte minst...chokladTHÉ såklart! Nu orkar jag inte lägga ut mer bilder.
Tack Gud för choklad!











Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur länge varar utställningen? Vill se och smaka!

2010-11-02 @ 12:54:37
Postat av: Debora

oj,d va d sjukaste! :o så avis! Ser sjukt gott ut! :o

2010-11-02 @ 15:30:27
Postat av: matilda vennis

du milde vilket paradis!!

2010-11-03 @ 23:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0