så raggar fransmän!

Det senaste jag var med om var nu imorse...Det var pappan till min unges kompis! Hjälp...Okej vi har pratat lite till och från skolan och våra barn är kompisar, så det är ju inte så konstigt? Idag gick vi en bit tillsammans efter att ha lämnat barnen samtidigt på skolan och vi pratade lite. Om vädret och sånt där, som egentligen är så himla intressant. Idag är det faktiskt KALLT ute! Tänka sig...men himlen är klar och det är sol så jag tycker bara det är så himla skönt...äntligen kanske jag kan börja använda min nyköpta vinterjacka!

Pappan i alla fall...när vi splittrades så sa vi såklart hejdå, bonne journée och allt det där artiga, och vi gick åt var sitt håll. 2 minuter senare kommer det en bil och stannar upp bredvid mig och i bilen sitter, vem, jo pappan. Portable? Hm, ja, jag har en mobiltelefon. Numero? Nej säger jag, jag vill inte ge ut mitt nummer, han nickar och ler, kör vidare, vänder lite längre fram och kör tillbaka hem igen. VA!? Jaja...okej, han är en mörk snygg pappa, men nej tack. Ett udda försök var det i alla fall!!

Nämen seriöst, jag börjar snart bli trött på killar (snart). Min släkting Emelie skrev på sin facebook att "jag saknar de blyga svenska killarna", och jag tänkte att nej, svenska killar är så himla tråkiga. Men Emelie, jag håller äntligen med dig! Eller rättare sagt, en blandning skulle vara perfekt!

Nu ska jag ta en dusch, kura mina torra ögon, vara tvungen att lyssna på tjejens musik hela dagen, och så småningom laga lunch åt 4 vilda barn.

Tudiloou

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den gubben ska få stryk när jag kommer i november!

2010-10-12 @ 09:41:58
Postat av: Ti

Höhö... undra vad han hade i tankarna..

2010-10-12 @ 11:00:14
Postat av: historieläraren

fransmän är ökända på raggning, och att ha älskarinnor. Läs om deras gamla president Mitterand!!

2010-10-12 @ 15:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0