Lugg, lök och lite dans

Häärligt! I fredags åkte familjen iväg till Bretagne till mor-och farföräldrarna och jag blev lämnad Ensam i huset! Tråkigt! I fredagskväll åkte jag in och träffade Izabella och Cornelia i stan och i lördags tog jag och Amanda och Cornelia en sväng till Les Halles köpcenter. Cornelia fyndade som bara den! Senare på kvällen var det tänkt att jag och Amanda skulle träffa några fransmän i Paris, men på grund av den underbara strejken funkade det inte, så vi stannade hemma hos mig, färgade håret, gjorde middag och kollade på film. Mums :)



Hörde jag ordet Sötsaker? Varför kan vi aldrig låta bli?



Lite hårfärg!




Resultatet + lugg. Äntligen blev jag av med den där störande sneluggen!! Fast håret är långt dock vilket inte syns!



Vi vaknade sedan upp till ännu en salsasöndag på Barrio Latino och när klockan var 20.00, efter sex timmars salsa, var vi så mörbultade att vi var tvungna att åka hem. Amanda skulle barnvakta också...




Barrio Latino med smockat med folk!

Kommentarer
Postat av: Ti

Snyggt :D

2010-10-25 @ 21:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0