lakrits & film eller salsa? Mys ikväll.

Nääää du!! Jag orkade faktiskt inte åka ikväll. Det regnade, skulle ta mig mer än EN timma att ta mig till salsan och den skulle sluta 22, så...Bestämde mig faktiskt för att stanna hemma, käka mina sista lakritsar och sätta på en film! Har inte bestämt mig än om det blir Australia eller Moulin Rouge. Tror det blir det första som jag faktiskt bara sett EN gång! Mumsfilibabbaa...jag ska lägga mig i min säng, under mina dubbla täcken (för det är svinvarmt i mitt rum... jag har ständigt på mitt extraelement på högsta värme) och käka mina lakritsar...

Ringde precis till morbror också som kommer hit i slutet av oktoner med mamma pappa och Johannes :D Ska bli riktigt roligt...då ska vi turista, och jag ska ta med morbror och hans fru till ett salsaställe. Yeah.

Ha en mysig kväll du! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå Jenny! Förnuftigt av dig att ta detlugnt när du känner att det kan ha varit mycket en tid. Du har ju något kulat se fram emot. Att få utnyttja dina färska Parisupplevelser som guide för släkten, en del av den.Det blir nog full rulle då. Skall bli kul att träffa dig i jul och höra dig berätta om Paris på franska. Hälsningar Farfar

2010-10-09 @ 01:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0