Jag har bara regn hos mig

Det regnar, det har blivit kallt (typ 13 grader men ändå...) och det är grått. Grått grått grått. Och jag blir trött, trött, trött. Men vad ska man göra? Jo man åker till salsa ikväll i Paris och går på sin första salsakurs ever. Det ska bli spännande. Dansskolan är ganska känd här vad jag fattar det som, och ganska dyr, men som tur är har jag fick jag en biljett till en gratisgång i söndags. Ska bli spännande! Förutom det så har familjen köpt ett HUS och vi flyttar innan nyår. Härligt, då får jag en egen studio!

Mer om salsan ikväll när jag kommer hem!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Julia

lyckOST, härligt med egen studio!

2010-10-06 @ 17:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0