sjukling där

Ja då var det "äntligen" dags. Har egentligen bara gått och väntat på att det skulle bli min tur att bli sjuk. Alla har nämnligen varit sjuka utom jag och pappan (som i och för sig ska operera knät men ändå). Feber och en otrolig förkylning blev det denna gången. Ont i bihålorna har jag också...
Jag missar massa i skolan vilket inte alls är bra. Vi har tydligen lärt oss när man ska använda sig av ou och dont. Kanske vore värt att läsa på lite eftersom allt vi hittills lärt oss har varit jättebra!

Men nej det orkar jag inte, så iställlet...slänger jag nu upp mina två godispåsar på sängen, kurar ner mig i täcket, och tar fram en bok. (Jag har suttit vid facebook halva dagen...jag blir så trött på mig själv!). Det blir: Att läsa tankar - Henrik Fexeus.
LÄS DEN!

Här kommer en liten uppmuntran till bild:






Kommentarer
Postat av: pappa

det är doktorn som gäller om det inte blir bra, Inga bihåleinflammationer vill vi ha!!!

2010-11-08 @ 22:00:57
Postat av: Clara

ahhw.. vilka söta barn! krya på dig!

2010-11-08 @ 22:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0