då vart det kallt ,

riktigt kallt! 1 grad står det i mobilen. Buuurrr!! Ska kanske inte klaga, för att jag vet att det är mycket ruggigare i Sverige! Har också hört något rykte om snö? Är detta sant? 2 decimeter sa aftonbladet.
Men jag måste ju säga att jag kan sakna snö lite...så det ska bli kul att komma hem! Däremot kommer jag nog få tillräckligt mycket med jul innan jag kommer hem eftersom de tydligen brukar sätta upp granen här i slutet av november/början av december! What!?

Här kommer lite höst.




Nu ska jag äta min andra frukost innan jag går till skolan och träffar Cornelia (vi ska hålla en redovisning om Sverige om någon vecka!). Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0