"Det var några som inte kunde komma tillbaka hemifrån efter lunchen för de satt fast i snön"

Japp så kan det gå när alla kör runt med sommardäck och inte är vana vid snön. ALL busstrafik stoppades och några av barnen "kunde inte" komma tillbaka till skolan efter lunchrasten. De satt fatt i snön. Eh.



En buss med varningsblinkers. Det har nu snöat i två timmar.




Men jag triiiiivs. Förutom att jag bara har ett par sneakers att ta på mig. Surt bokstavligt talat.

Förresten har jag blivit lämnad helt ensam för två dygn framöver att ta hand om barnen. Det ska bli rent ut sagt...SPÄNNANDE!

Nu ska jag dricke min thé och äta min chokladmousse. Tjing!







Kommentarer
Postat av: pappa

Du kommer att bli Världens bästa mamma en dag!



2010-12-08 @ 13:37:36
Postat av: Jessica

Haha, jag och tjejerna satt fast med bilen där ett tag vid bussen, bakom en taxi som försökte komma någonstans men bara slirade. Tog oss 1h och 40min att ta oss hem från skolan....

Får se om vi ses imorgon! :P Kram

2010-12-08 @ 19:01:28
URL: http://jessicakindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0