Voila!

Voila, nu har vi äntligen kommit fram till huset! Eller snarare igår... Det är ett gammalt fint hus och jag har en stor sääng...! Och balkong! Eller, kind of. Jag kan klättra ut från fönstret till balkongen :P

Idag tog vi en liten tripp; köpt RER, METRO, BUS-kort, besökt St Germain som är hur mysigt som helst, storhandlat..så nu är det bara att köra järnet! Barnen har fortfarande sommarlov, tills torsdag, så min största uppgift nu är att underhålla dem! Men det går bra. Bara man leker död när minstingen skjuter en med sin leksakspistol så är kommande timma räddad. Tänk va skönt att vara barn hah?!

Ikväll blir det nog en liten film.. en sån där typiskt fransk film jag snott från deras lilla (stora) gömma. Härligt!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0