22:22

Jo, det tar på krafterna! Men det är väldigt roligt också. Det finns de stunder då alla bara bråkar, retas och slåss, men också de stunder då man bara plötsligt får värsta långa pussen på kinden, eller nu när minstingen ville somna i min säng för att han saknade Corsika...mysigt!

Idag tog jag och killarna en promenad, dels till le Tabac (liten butik men lite av det mesta) och sen gick vi till en lekplats. Där hade både de och jag en väldigt rolig stund!

Senare åkte en av dem till seglarskolan, vilket han ska göra hela veckan, och resten åkte till stranden för att sedan hämta upp honom. Det blev sedan en lång promenad hem och efter detta deg, dusch, monopol och middag!




Lite kul på vägen hem! Min mobil gör succé kan jag lova...Barn fattar liksom inte vanliga mobiler, men touchscreen gör succé! Har över 100 kort och 10 filmer från idag tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0